خبرگزاری کار ایران

با اعلام ستاد انتخابات کشور:

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۱۸

هوشنگ هادیان‌پور به عنوان نماینده حوزه انتخابیه شازند به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایلنا و بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، هوشنگ هادیان‌پور از مجموع 44 هزار و 491 آرای مأخوذه 10 هزار و 378 رأی کسب کرد و به عنوان منتخب مردم شهرستان شازند به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز گذشته 11 اسفند ماه برگزار شد.

بـرای این دوره از انتخابات در استان مرکزی 1086 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که 746 شعبه آن ثابت و 340 شعبه سیار و 620 شعبه پیش‌بینی شده در این آزمون سیاسی شهری و 466 شعبه روستایی بود.

از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری استان مرکزی یک‌میلیون و 140 هزار نفر در انتخابات مجلس دوازدهم واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد 19 هزار نفر رأی اولی بودند.

بیش از 30 هزار نفر در استان مرکزی دست‌اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بودند.

استان مرکزی از 6 حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب؛ خمین؛ محلات و دلیجان؛ ساوه و زرندیه؛ شازند، آشتیان و تفرش و فراهان 7 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز