خبرگزاری کار ایران

منتخب مردم حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۴۰

ولی‌الله بیاتی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایلنا و بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، ولی الله بیاتی از مجموع ۳۲ هزار و ۹۴۷ آرای ماخوذه ۱۱ هزار و ۷۳۹ رای کسب کرد و به بهارستان راه یافت.

به گزارش ایلنا، حدود ۳۳ هزار نفر معادل ۶۵ درصد از مجموع ۵۱ هزار واجد شرایط شهرستان تفرش در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز گذشته ۱۱ اسفند ماه برگزار شد.

بـرای این دوره از انتخابات در استان مرکزی یک‌هزار و ۸۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۷۴۶ شعبه آن ثابت و ۳۴۰ شعبه سیار و ۶۲۰ شعبه پیش‌بینی شده در این آزمون سیاسی شهری و ۴۶۶ شعبه روستایی بود.

از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی یک‌میلیون و ۱۴۰ هزار نفر در انتخابات مجلس دوازدهم واجدشرایط رای دادن بودند که از این تعداد ۱۹ هزار نفر رای اولی بودند.

بیش از ۳۰ هزار در استان مرکزی دست اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری بودند.

استان مرکزی از ۶ حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، خمین، محلات و دلیجان، ساوه و زرندیه، شازند و تفرش، فراهان و آشتیان هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز