خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۵۱۹

نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اورامانات شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر با اتمام شمارش آرا اعلام شد «رستگار یوسفی» از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رای مأخوذه، با ۲۵ هزار و ۷۷۱ رای و کسب ۴۴.۶ درصد آراء به عنوان نامزد منتخب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،  علی شعبانی ردیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگار گفت: در این حوزه انتخابیه محمد رئوف قادری با ۸ هزار و ۷۲۵ رای و نورالدین یوسفی با ۷ هزار و ۴۵ رای دوم و سوم شدند.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اورامانات ۱۱ نفر برای کسب یک کرسی در مجلس با هم به رقابت پرداختند.

مجموع واجدان شرایط رای دادن در این حوزه به گفته فرماندار شهرستان پاوه مرکز حوزه انتخابیه اورامانات ۱۷۵ هزار نفر بود و «علیرضا حیدری» اعلام کرد که آرای مردم در ۲۴۷ شعبه شامل ۶۹ شعبه در جوانرود ، ۴۹ شعبه در ثلاث باباجانی ، ۵۵ شعبه در روانسر و در نهایت ۷۴ شعبه در پاوه جمع آوری شد.

به گفته وی کار برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه بر عهده چهار هزار و ۸۰۰ نفر بود.

حوزه انتخابیه اورامانات شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در شمال غربی استان کرمانشاه یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز