خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خبرداد؛

رای‌گیری در حوزه‌های سپیدان و بیضا و نورآباد و رستم پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۹۲

رئیس ستاد انتخابات استان فارس از موافقت وزیر کشور برای پایان رای‌گیری در دو حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا و نورآباد و رستم خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل‌سفلی شامگاه امشب در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به تمدید مهلت فرآیند رای گیری در سراسر شعب کشور تا ساعت ۲۲ گفت: پس از ساعت ۱۷:۳۰ بعدازظهر شاهد مشارکت فشرده‌تر و گسترده‌تر در فارس هستیم.

معاون استاندار فارس تاکید کرد: هیچ حوزه انتخابیه‌ای نمی‌تواند فرآیند راگیری را تعطیل کند.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی به لحاظ امنیتی در فارس اعلام نشده و با همت نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی امنیت کامل برقرار است.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت انتخابات نیز گزارشاتی ارسال شد که اکثرا صحت نداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه دو حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا و نورآباد و رستم درخواست پایان رای‌گیری داشتند که با موافقت وزیر مواجه شد، افزود: مقرر شد فرایند رای‌گیری در این دو حوزه انتخابیه فقط از افرادی که اکنون در شعب حضور دارند، انجام شود.

قزل‌سفلی یادآور شد: هیچ شعبه‌ای از شعب اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز