خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

مراحل اجرای انتخابات زیر ذره بین دستگاه قضایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۸۹

رئیس کل دادگستری هرمزگان از حضور گسترده و حماسه آفرینی مردم در عرصه انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی قهرمانی  به همراه دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولان قضایی با حضور در  مسجد قدس و تعدادی دیگر از شعب رأی گیری در بندرعباس ضمن رصد فرآیند اخذ رأی ، راهکارهای لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه نمود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید تأکید کرد: دستگاه قضایی از حدود هفت ماه پیش دوشادوش دولت، وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دستگاه های اداری و نظارتی در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: مسئولان قضایی استان از صبح امروز با آغاز فرآیند رأی گیری از همه شعب اخذ آراء بازدید داشته اند و خوشبختانه تاکنون هیچ گونه تخلفی گزارش نشده و انتخابات در نهایت سلامت و امنیت در حال برگزاری است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه ای را به رأی مردم نمی دهد و با کمک سایر دستگاه ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی ، امنیت کامل شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان را تأمین خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با تشکر از حماسه آفرینی و حضور پرشور مردم ضمن قدردانی از تلاش های عوامل اجرایی انتخابات، تأکید کرد: به علت مشارکت گسترده مردم، مسئولان برگزاری انتخابات در مسجد قدس بندرعباس، استقرار صندوق سیار در این محل را درخواست کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز