خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

اختصاص 127 سالن ورزشی همدان برای رای گیری انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۹۸

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۱۲۷ سالن سرپوشیده ورزشی در سطح این استان برای رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری طی امروز یازدهم اسفندماه آماده‌سازی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، علی حقیقی اظهار کرد: این سالن‌های سرپوشیده در سطح شهرستان‌های استان همدان باتوجه به نیاز ستاد اجرایی انتخابات مهیای رای‌گیری شد.

وی اضافه کرد: همچنین امکانات و سالن‌های سرپوشیده مجموعه ورزشی شهدای قدس همدان به عنوان ستاد مرکزی انتخابات در اختیار عوامل اجرایی قرار گرفته است.

حقیقی با تاکید بر اینکه تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها آمادگی لازم را برای هرگونه همکاری با ستادهای اجرایی انتخابات دارند، خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌های ورزشی این استان برای بهره برداری ستاد انتخابات مهیا است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفندماه آغاز شد.

حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان همدان برای انتخابات امروز واجد شرایط رای دهی هستند.

۲۹۹ نامزد از هفت حوزه انتخابیه در استان همدان برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز