خبرگزاری کار ایران

در آستانه ماه رمضان و نوروز انجام می گیرد؛

ارائه تخفیف و عرضه کالاهای باکیفیت و ارزان قیمت به شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۵۹

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: به منظور رفاه حال مردم استان و تنظیم بازار در آستانه ماه رمضان و عید نوروز برنامه ریزی جهت برگزاری شش نمایشگاه در شیراز و حداقل یک نمایشگاه در شهرستان ها به منظور ارائه کالاهای مورد نیاز مردم خصوصاً کالاهای اساسی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، مرتضی شریفی گفت: در این نمایشگاه ها، کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و با حذف واسطه ها عرضه می شود.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: نمایشگاه ها در جهت تحقق شعار سال «رشد تولید و مهار تورم »برگزار می شود تا ضمن حمایت از تولید کنندگان زمینه ارائه تخفیف به مردم و عرضه کالاهای باکیفیت و ارزان قیمت فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته با همکاری اتاق های تعاون و اصناف، افزود: تاکنون اقدامات خوبی در خصوص تنظیم بازار صورت گرفته است که برگزاری جشنواره های ویژه توسط تعاونی‌ها، برگزاری جشنواره عید تا عید توسط اتاق اصناف ، جشنواره نمایشگاهی به وسعت ایران توسط اصناف و ارایه تسهیلات خرید توسط اتاق اصناف و شبکه بانکی و.... نمونه ای از اقدامات صورت گرفته در این ایام می باشد.

شریفی در خصوص برگزاری هر گونه نمایشگاه در ایام پایانی سال، گفت: این نمایشگاه ها می بایست مجوزات لازم را از کمیته ساماندهی نمایشگاه های استان اخذ و کلیه دستگاه های متقاضی برگزاری نمایشگاه در این ایام می‌بایست درخواست خود را به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ارایه دهد.

وی در پایان گفت: در این ایام ضمن تشدید بازرسی ها با هرگونه تخلفی که باعث تضییع حقوق مردم استان فارس می شود برخورد خواهد شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز