خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای وحدت مازندران:

نماینده قوی می‌تواند کشور را از بن‌بست نجات دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۷۴

نماینده مجلس باید آنقدر قوی باشد که بتواند با قانون خوب و صحیح کشور را از بن‌بست مشکلات نجات دهد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمد شفیعی صبح شنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان در صدد کم‌رنگ کردن انتخابات هستند نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی بسیار مهم است.

وی افزود: به فرموده امام راحل «مجلس در راس همه امور است»، بنابراین باید تلاش کنیم تا فردی را برای مجلس انتخاب کنیم تا تصمیم درست بگیرد.

رئیس شورای وحدت انقلاب اسلامی مازندران، گفت:  مقام معظم رهبری از یازده ماه مانده به انتخابات چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را مطرح نمودند باید برای تحقق این دغدغه‌مندی معظم له همگان ورود کنند.

محمد کریمی قائم مقام شورای وحدت انقلاب اسلامی مازندران هم با بیان اینکه شورای وحدت از احزاب، روحانیت و اقشار مختلف تشکیل شده است، گفت: هدف شورای وحدت، انسجام‌بخشی و حرکت نیروهای انقلابی است.

وی به نقش روحانیت‌های مبارز در کنار این شورا اشاره کرد و افزود: شورای وحدت تلاش دارد نامزد اصلح و شایسته را برای مجلس شورای اسلامی معرفی کند تا هم قانون خوب وضع کند و هم نظارت درست داشته باشد.

قائم مقام شورای وحدت انقلاب اسلامی مازندران گفت: نماینده مجلس باید آنقدر قوی باشد که بتواند با قانون خوب و صحیح کشور را از بن‌بست مشکلات نجات دهد.

وی از تشکیل  ۳۵ کمیته نخبگان اشاره کرد و گفت: ۲۰ حزب شناسنامه‌دار در این حزب وجود دارد.

کریمی ادامه داد: شورای وحدت انقلاب اسلامی تلاش دارد کسانی را انتخاب کند که برنامه‌محور و فسادستیز باشند.

وی افزود: تمام تلاش شورای وحدت این است که افرادی را انتخاب کند که بتوانند برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه تحول آفرین باشند.

قائم مقام شورای وحدت انقلاب اسلامی مازندران گفت: نامزدهای انتخابات در قالب ۱۰۰ شاخص ارزیابی و سنجش و سپس به مردم معرفی شدند.

کریمی افزود: رفع بیکاری، کاهش تورم و نظارت بر اجرای قوانین باید مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز