خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای شهر قزوین:

پروژه‌های مهم با ساخت ساختمان لوکس شهرداری قزوین بر زمین می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۱۹

دبیر شورای شهر قزوین گفت: در شرایط فعلی تکمیل ساختمان لوکس شهرداری با تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان به صلاح نیست و رضایت‌مندی مردم را در پی نخواهد داشت و باعث می‌شود پروژه‌های مهم دیگر بر زمین می‌ماند.

به گزارش ایلنا، قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی که مشکلات مردم را حل کند باید در اولویت شهرداری باشد.

دبیر شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه‌های ترافیک، پسماند، فضای سبز، تفریحی و سرگرمی و سایر موارد مردم مشکلات زیادی دارند که باید شهرداری روی آن اهتمام جدی داشته باشد که رضایت‌مندی شهروندان را نیز به همراه دارد.

 این عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: وقتی اجرای پروژه بزرگ مقیاس کمربندی آیت اله باریک بین و پیامبر اعظم (ص) و یا کوچک مقیاس تعریض پل ناصر آباد با اعتبار 3 میلیارد تومان تا حد زیادی در بهبود عبور و مرور شهری موثر است و رضایت شهروندان را به همراه دارد، نباید بودجه کلانی را برای پروژه ساختمان شهرداری اختصاص دهیم.

وی با بر تصمیم اشتباه شورای ششم مبنی بر تکمیل ساختمان شهرداری در سال آینده خاطر نشان کرد: احداث تقاطع‌های غیر هم سطح، جابجایی میدان بار، مرکز همایش‌های بین‌المللی، آمفی تئاتر 2 هزار و 500 نفره، مرکز نمایش‌های میدانی، پارک آبی، باشگاه و پاتق دختران، بازیگاه کودک و شهربازی خانواده در جنوب شهر و... برای اجرا در بودجه سال آینده شهرداری پیشنهاد کردم و اگر بودجه کلان برای تکمیل ساختمان شهرداری اختصاص یابد تمام منابع مالی را به خود جذب می‌کند پروژه مهم دیگر بر زمین می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز