خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خبر داد؛

احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در اغوانیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۶۹

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در شهرک مخابرات محله ارغوانیه گفت: زمین این پروژه در تملک شهرداری است و مساحت آن حدود ۹۰۰ مترمربع است و این اولین بازیکده کودک (مقیاس مینیمالیست) در اصفهان با استانداردهای روز جهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هوشنگ نظری‌پور در جمع اهالی محله ارغوانیه و در مسجد حضرت علی اکبر (ع) با بیان اینکه بودجه سال جاری منطقه ۱۵، ۴۶۶ میلیارد تومان بود که ۲۰ میلیارد تومان به محله ارغوانیه اختصاص داشت، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه فعال در این محله در حال اجرا است که حدود هشت میلیارد تومان برای زیرسازی و روکش آسفالت و حدود دو میلیارد تومان دیگر برای پیاده‌روسازی هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اجرای طرح‌های محله‌محوری که از اقدامات شاخص در دوره ششم مدیریت شهری است از سال ۱۴۰۰ تاکنون چهار محله و در سال ۱۴۰۳ سه محله خاتون‌آباد، هیستان و ارغوانیه برای اجرای طرح‌های محله‌محوری انتخاب شده‌اند که حدود ۳۸۰ میلیارد ریال پروژه برای این محله در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: احیا و احداث فضای سبز، اجرای آسفالت معابر، احداث پارک، احداث ورزشگاه و مشارکت با بسیج برای احداث یک ورزشگاه دیگر از جمله پروژه‌های شاخصی است که برای محله ارغوانیه در نظر گرفته شده است.

نظری‌پور با اشاره به احداث پارک تخصصی دوستدار کودک در شهرک مخابرات محله ارغوانیه خاطرنشان کرد: زمین این پروژه در تملک شهرداری است و مساحت آن حدود ۹۰۰ مترمربع است؛ این اولین بازیکده کودک (مقیاس مینیمالیست) در اصفهان با استانداردهای روز جهان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز