خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

پروژه‌های کلان در بودجه سال آینده شهرداری قزوین گنجانده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۰۲

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین گفت: اجرای پروژه‌های کلان و بزرگ مقیاس یکی از نیازهای شهر قزوین است و بر این اساس باید چند پروژه کلان در بودجه سال آینده شهرداری تعریف شود.

به گزارش ایلنا، در جلسه بررسی بودجه پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: باید بسترها و زیرساخت‌های گردشگری شهر قزوین را فراهم کنیم تا شاهد ورود و جذب گردشگر باشیم لذا اجرای چندین پروژه کلان در بخش‌های مختلف یک ضرورت است که باید دربودجه پیش‌بینی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر قزوین ادامه داد: به عنوان نمونه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی با گنجایش 2500 نفر یکی از نیازهای شهر برای برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی است که باید در بودجه لحاظ شود.

به گفته اللهیاری همچنین احداث مرکز نمایش‌های میدانی برای اجرای نمایش‌های فاخر یکی از ضرورت‌های شهر قزوین است چرا که اگر این مرکز را داشته باشیم می‌توانیم با اعتبار بسیار کم بسیاری از نمایش‌های فاخری که درتهران برگزار می‌شود را برای شهروندان قزوین به نمایش بگذاریم.

دبیر شورای شهر قزوین همچنین برلزوم احداث پروژه سرمایه‌گذاری پارک آبی در قزوین تاکید کرد و گفت: شهروندان قزوین از نبود مراکز تفریحی و سرگرمی ابراز گلایه دارند و ضرورت دارد تا دراین حوزه با ورود سرمایه‌گذار بتوانیم پروژه‌هایی از جمله پارک آبی را اجرایی کنیم.

وی در ادامه همچنین خواستار اجرای پروژه‌هایی نظیر ایستگاه مادر وکودک در مسیر جاده سلامت، احداث استخر و مجموعه رفاهی ورزشی کارکنان شهرداری، احداث فرهنگ‌سرا در شرق قزوین، ایجاد باشگاه یا باشگاه و پاتوق دختران توسط مدیریت شهری و لحاظ شدن این پروژه‌ها در بودجه شهرداری شد.

اللهیاری خاطر نشان کرد: شهرداری می‌تواند برای تامین هزینه‌های این پروژه‌ها از تسهیلات بانک‌ها استفاده کند و در این راستا باید شهرداری را مکلف کنیم تا برای سال آینده حداقل دو هزار میلیارد تومان وام اخذ کند.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف برای زمین ورزشی مصلی قزوین شد و گفت: باید برای تعمیرات اساسی این زمین که می‌تواند برای شهروندان جنوب شهر مورد استفاده قرار گیرد اعتباری در بودجه سال آتی درنظر بگیریم و همچنین مشکلات حقوقی مربوطه را با اداره اوقاف حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز