خبرگزاری کار ایران

ارائه طرح آب منطقه‌ای قزوین در نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۸۹

در نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت کشور که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، طرح استان قزوین به‌عنوان پنج طرح برتر حوزه آب وزارت نیرو ارائه شد.

به گزارش ایلنا، در نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت کشور که به مدت دو روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، ۵ طرح برتر از حوزه آب وزارت نیرو، جهت ارائه در این رویداد انتخاب شد، که یکی از این طرح‌ها توسط همکار شرکت آب منطقه‌ای قزوین ارائه شد.

شمیا کبیری، همکار شرکت آب منطقه‌ای قزوین و رئیس کمیته منطقه‌ای آبیاری و زهکشی قزوین به نمایندگی از این شرکت در این نمایشگاه طرحی نو در حوزه آموزش و فرهنگ سازی با عنوان "رویکرد جدید در آموزش فرهنگ مصرف بهینه آب و تعمیق ارزشمندی میراث آب" ارائه کرد.

هدف از این طرح آشنایی آینده سازان کشور عزیزمان ایران با مسائل مختلف در حوزه صرفه جویی و مدیریت در مصرف آب، محیط زیست و آئین‌ها و مراسم مرتبط با آن است تا از این طریق بتوان به کمک راهکارهای جدید، حفاظت از منابع آبی و محیط زیست را به نسل جدید آموزش داد تا خود آن‌ها ضمن احساس مسئولیت میراب و نگهبان آب باشند.

مهدی دانشگر، معاونت مجامع،  توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن بازدید از غرفه بسیج مهندسین وزارت نیرو (حوزه آب)، با ارائه دهندگان طرح‌های برتر در این حوزه دیدار وگفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز