خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد؛

تولید ۵۰ هزار تن کاغذ تحریر تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۷۷

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تولید کاغذ تحریر را امسال به ۵۰ هزار تن خواهیم رساند سال آینده نیز علاوه بر کاغذ تحریر نیاز مطبوعات را با تولید کاغذ روزنامه‌ای مرتفع خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، امید نیک‌نژاد صبح پنج‌شنبه در همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران در ساری گفت: استان مازندران سال‌های متمادی از عقب‌ماندگی تاریخی به واسطه منع قانون استقرار صنایع بزرگ مادر به واسطه ملاحظات زیست محیطی در استان رنج می‌برد.

وی افزود: اگر صنایع مادر در یک جغرافیا شکل گیرد صنایع پایین دستی زنجیره تولید و اشتغال افزون‌تر می‌شود که متاسفانه استان مازندران به دلیل قانون از موهبت منع بوده است.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: این مجموعه در سال ۹۸ با نیم همت که در قالب واگذاری به فردی که سابقه نامطلوبی در یکی از استان‌های جنوب کشور برای گرفتن یکی از واحد‌های بزرگ داشت این مجموعه را به یک معضل کارگری و اجتماعی تبدیل کرد امروز با ۱۲ و نیم همت ارزیابی شد و امروز با افتخار پرچم‌دار یکی از محصول‌های استراتژیک شده است.

وی با اعلام اینکه ۱۵۷ میلیون جلد کتاب درسی ۱۴ میلیون دانش‌آموز ایرانی تولید صنایع چوب و کاغذ مازندران است، گفت: این مهم حاصل فرهنگ‌سازی درست در استفاده از تولیدات داخلی با اهتمام دولت سیزدهم است.

نیک‌نژاد افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تولید کاغذ تحریر را امسال به ۵۰ هزار تن خواهیم رساند سال آینده نیز علاوه بر کاغذ تحریر نیاز مطبوعات را با تولید کاغذ روزنامه‌ای مرتفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز