خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای شهر فردیس:

فردیس با حمایت مسئولان در ریل عمرانی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۵۹

دبیر شورای اسلامی فردیس در افتتاح اولین بوستان بانوان این شهر، گفت: امروز فردیس در حال بازسازی است، با حمایت فرماندار و استاندار البرز به دنبال کارهای کلان در این شهر هستیم.

به گزارش ایلنا از البرز، ملیحه اکبری دبیر شورای اسلامی شهر فردیس در آیین افتتاح پارک بانوان که عصر امروز با حضور استاندار البرز، فرماندار، جمعی از مسئولان شهرستان و شهروندان برگزار شد، اظهار کرد: با لطف و تدابیر فرماندار شهرستان فردیس به عنوان نماینده دولت سیزدهم در شهرمان، همکاری شورای اسلامی شهر، همت شهردار و همکاران شهرداری، فردیس در ریل عمرانی قرار گرفته است.

وی افزود: امروز هر آنچه از فردیس مخابره میشود از عمران و آبادانی خبر می دهد و امیدواریم این شهر به سمت پیشرفت حرکت کند.

اکبری عنوان کرد: امروز به همت شهردار و همکاران شهرداری خریداری تجهیزات آتش نشانی و توسعه حمل و نقل که مطالبه بزرگ شهرستان فردیس است؛ تلاش کرده ایم در محلات کم برخوردار خدمات بیشتری ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه با همراهی همکارانم برای تحقق مطالبات به حق شهر فردیس تلاش می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با تدابیر شورا به پیشبرد اهداف مدیریت شهری کمک کنیم.

دبیر شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: امروز فردیس در حال بازسازی است، با حمایت فرماندار و استاندار به دنبال کارهای کلان در این شهر هستیم.

وی با بیان اینکه تعامل خانواده‌های شهدا نشان می‌دهد که دل در گروی انقلاب دارند، تصریح کرد: انتظار داریم دولت در پروژه‌های کلان مثل کنار گذر شرقی حامی مدیریت شهری باشد چراکه ما برای خدمات دهی بهتر نیازمند تقویت هستیم.

اکبری با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس برای امید افزایی در جامعه و پیشرفت و آبادانی شهر تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر به همراه مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای به تشکیل یک مجلس قوی و انقلابی کمک خواهیم کرد و بار دیگر ثابت می‌کنیم که پای آرمان های امام و انقلاب هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز