خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر فردیس:

بودجه ۲۸ هزار میلیاردی شهرداری فردیس تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۷۳۷

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری فردیس با رقمی بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

به گزارش ایلنا از البرز، سید حمید یعقوبی رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص این خبر تصویب بودجه ۲۸ هزار میلیاردی شهرداری فردیس، اظهار کرد: کلیات بودجه سال آتی شهرداری فردیس پس از ۲۲ جلسه و بیش از ۱۰۰ ساعت بررسی در کمیسیون تلفیق توسط شورای اسلامی شهر با رقم ۲۸،۶۶۸،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ بیست وهشت هزار و ششصدو شصت میلیارد و صدمیلیون ریال به تصویب رسید که این رقم نسبت به آخرین بودجه مصوب در سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هزینه های بودجه ۱۴۰۳ در بخش عمرانی ۱۹،۲۸۸،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ معادل نوزده هزار و دویست و هشتاد و هشت میلیارد ریال، در بخش جاری ۸،۶۶۸،۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ معادل هشت هزار و هشتصدو شصت و دو میلیارد و صد میلیون ریال و در بخش تبصره پرداخت بدهی‌های قطعی شده ۵۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ معادل پانصدو ده میلیارد ریال است.

رئیس شورای فردیس با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری فردیس حوزه عمرانی در اولویت قرارگرفته است؛ گفت: ۶۹درصد از مجموع بودجه سال آتی شهرداری فردیس به حوزه عمرانی اختصاص یافته و ۳۱ درصد مابقی مربوط به هزینه های جاری است.

به گفته وی بودجه عمرانی شهرداری فردیس در سال آتی نسبت به آخرین بودجه مصوب سال گذشته با افزایش ۲۱درصدی همراه بوده و پروژه های عمرانی بسیاری از جمله تقاطع غیرهمسطح بلوار کچویی در بودجه آتی شهرداری فردیس پیش‌بینی شده است.

یعقوبی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس افتتاح هرماه یک پروژه را تحقق بخشیده است؛ گفت: امروز یکی از چندین پروژه آماده افتتاح شهرداری فردیس به بهره برداری می‌رسد و یک مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرک راه‌آهن کلنگ‌زنی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز