خبرگزاری کار ایران

وزیر میراث‌فرهنگی:

قزوین باید به‌عنوان یک مقصد گردشگری در کشور شناخته شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۹۵۶

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: به‌نظرم قزوین با قابلیت‌های زیادی که دارد نباید فقط مسیر گردشگری باشد بلکه باید به‌عنوان یک مقصد گردشگری در کشور شناخته شود.

به گزارش ایلنا، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هم‌زمان با سومین روز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از غرفه استان قزوین در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه بازدید کرد.

عزت‌الله ضرغامی در این بازدید از نحوه غرفه‌‍آرایی و محصولات ارائه شده در آن ابراز رضایت کرد و گفت: غرفه استان قزوین یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه است که به‌لحاظ تنوع و محصولات ارائه‌شده از خلاقیت خوبی برخوردار است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: در غرفه قزوین ظرفیت‌های گردشگری و توانمندی‌های هنری و صنایع‌دستی هم به‌خوبی عرضه شده بود و در این مدت کوتاه که از آن دیدن کردم بسیار لذت بردم که از دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.

وی یادآورشد: استان قزوین بدون تردید از بهترین مزیت‌های گردشگری کشور برخوردار است و باید کمک کنیم تا این توانمندی‌ها معرفی شود و ما هم آمادگی داریم تا کمک کنیم شرایط بهتری را برای معرفی این ظرفیت‌ها مهیا کنیم.

ضرغامی در این بازدید با غرفه‌داران استان قزوین نیز گفت‌وگو کرد و هنرمندان قزوین قطعه نمایشی طنزی را در حضور وزیر اجرا کردند که مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز