خبرگزاری کار ایران

سرپرست نظارت بر کالاهای اساسی استان:

نظارت بر توزیع و قیمت اقلام پروتئینی در قزوین تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۲۹

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی و پروتئینی نظارت بیشتری بر نحوه توزیع و قیمت اقلام اساسی به ویژه مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ بر بازار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای اساسی، روند بازرسی و نظارت‌ بر بازار توسط بازرسان این سازمان افزایش می‌یابد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا در دو روز گذشته از۶۰ واحد صنفی در شهر قزوین و حومه توسط بازرسان این سازمان انجام شده که از این تعداد ۲۱ واحد صنفی متخلف شناخته و جریمه شدند.

وی عنوان کرد: این واحدهای صنفی شامل میوه فروشی، فروشگاه‌های مواد پروتئینی، فروشگاه‌های توزیع شکر و نانوایی بوده که به دلیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و... به تعزیرات معرفی شدند.

این مسئول یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا بازرسان سریعا وارد عمل شده و با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز