خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

برنامه دولت ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۹۵۴

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه، برنامه دولت ساخت منازل مسکونی با کمترین قیمت و خانه‌دار کردن مستاجران است.

به گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش در مراسم واگذاری مسکن ملی در شهر جدید مهرگان به خبرنگاران گفت: برنامه دولت ساخت و تحویل منازل مسکونی به شکل ویلایی است تا خانواده‌ها از حداقل فضای زندگی برخوردار باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مادران از حیاط‌دار بودن منازل مسکونی رضایت دارند، اضافه کرد: در استان‌های شرقی کشور تحویل این منازل با رضایتمندی بالایی همراه بوده است.

بذرپاش با اشاره به اینکه خوشبختانه قزوین در حوزه مسکن جزو استان‌های خوب و پیشرو محسوب می‌شود، عنوان کرد: برنامه ریزی راه و شهرسازی برای سال آینده شکوفایی مسکن خواهد بود.

بذرپاش به وضعیت ساخت مسکن در استان قزوین پرداخت و تصریح کرد: ساخت ۲۳ هزار مسکن نهضت ملی در دستور کار استان قرار دارد که ۲۰ هزار واحد آن در شهر جدید مهرگان قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: خوشبختانه از واحدهای مسکن در دست احداث، 7 هزار و ۴۰۰ واحد منزل مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، بازآفرینی، خودمالکی و روستایی در دهه فجر تحویل مردم قزوین شده است.

به گفته بذرپاش، یک‌هزار و ۱۰۰ قطعه زمین نیز در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحویل خانواده‌های دارای 3 فرزند و بیشتر در این استان نیز شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قیمت مصالح ساختمانی در قیمت تمام شده مسکن اثرگذار است، خاطرنشان کرد: بخش‌ها و متغیرهایی مثل فولاد و سیمان که از مصالح اصلی مسکن به حساب می‌آیند، در جلسه شورای مسکن باید با کمترین قیمت تامین شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به آخرین وضعیت احداث آزادراه قزوین - تنکابن اشاره کرد و یادآور شد: این مسیر یکی از راه‌های جدید و استراتژیک ارتباطی کشور خواهد بود.

بذرپاش با بیان اینکه عملیات تونل سازی این مسیر به طول ۱۸ کیلومتر با زمان زیادی همراه خواهد بود و مهمترین بخش آن نیز محسوب می‌شود، تاکید کرد: فاز نخست نخست این جاده به طول ۶۲ کیلومتر در مراحل پایانی قرار دارد که در سفر دوم رئیس جمهور به استان قزوین مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز