خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل عنوان کرد؛

نرخ عوارض و تعرفه بهای خدمات کمتر از نرخ تورم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۳۴

شهردار اردبیل گفت: نرخ عوارض و تعرفه بهای خدمات شهر اردبیل نسبت به سال گذشته در بعضی از کدها کاهشی بوده و در بعضی دیگر حتی از نرخ تورم نیز کمتر است.

به گزارش ایلنا، محمود صفری اظهار کرد: اعضای محترم شورای اسلامی شهر لایحه عوارض و بهای خدمات سال آینده شهرداری اردبیل را تصویب کردند ، میانگین افزایش کدهای تعرفه‌ برای سال آتی ۱۹ درصد است.

وی با بیان این‌که یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری اردبیل، رعایت حال شهروندان بوده‌است، افزود: نرخ عوارض و تعرفه بهای خدمات شهر اردبیل نسبت به سال گذشته در بعضی از کدها  کاهشی بوده و در بعضی دیگر حتی از نرخ تورم نیز کمتر است.

شهردار اردبیل بیان کرد: طبق قانون بودجه و نامه وزارت کشور در بودجه نویسی علی‌رغم این‌که افزایش تعرفه‌ها تا سقف ۴۵ درصد در نظر گرفته شده‌است ولی شهرداری اردبیل با حداقل ها موضوع را پیشنهاد داد. 

صفری گفت: در لایحه سعی شده وضعیت اقتصادی شهروندان در نظر گرفته شود، همچنین لایحه عوارض شهرداری با بررسی علمی و منطقی و حمایت از مناطق کم‌برخوردار به تصویب رسید. 

وی ادامه داد:  مشارکت و تعامل شهروندان در پرداخت عوارض قطعا در پیشرفت پروژه‌های عمرانی و خدماتی موثر است. 

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز