خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی:

بیش از چهار هزار واحد مسکن روستایی قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۶۵۴

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: در ابتدای هفته آینده و همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، فرهاد سبحانی گفت: در دهه فجر امسال کار اجرایی و آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان مسکن طرح نهضت ملی در سه شهرستان آبیک، بوئین زهرا و قزوین آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین با اشاره به روند تصویب این طرح در شورای تامین مسکن، شورای برنامه ریزی توسعه و کمیته تصویب طرح هادی استان، اظهار کرد: این طرح پس از انجام امور مطالعاتی تصویب، ابلاغ و براساس آن برنامه ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح شامل پیاده سازی نقشه، خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و تمامی عملیات اجرایی مرتبط با واگذاری این زمین‌ها بوده که پس از آماده سازی برای تحویل به متقاضیان مهیا خواهد شد.

به گفته وی، متقاضیان دریافت زمین‌های روستایی در حوزه طرح نهضت ملی مسکن نیز می‌توانند از تسهیلات بانکی ساخت مسکن روستایی نیز استفاده کنند.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین در ابتدای هفته آینده، اظهار کرد: بنیاد مسکن استان قزوین همچنین در این سفر تعدادی از واحدهای در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن واقع در شهر مهرگان قزوین را نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

سبحانی یادآور شد: یک‌هزار واحد مسکن در شهر مهرگان نیز تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ هزار و ۲۰۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین از سوی این نهاد در دست احداث ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز