خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

راهبرد دشمن باید به بهترین شکل ممکن شناسایی و تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۲۳۸

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: راهبرد دشمن در این روزها باید به بهترین شکل ممکن شناسایی و تبیین شود و مسئولیت همه ما نیز در این راستا جهاد تولید رضایت، تبیین و روشنگری است.

به گزارش ایلنا، ششمین نشست مسئولین فراجا با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) برگزار شد.

سردار محمد شرفی در این نشست گفت: امروز زمان اشتباه کردن نیست، چرا که هر اشتباهی دشمن را علیه امنیت جامعه تجهیز می‌کند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات، تاثیر منفی بر افکار عمومی و ایجاد ناآرامی در داخل کشور است.

به گفته سردار شرفی، هر پدیده‌ه اجتماعی در صورت غفلت و مدیریت نابهنگام می‌تواند به مسایل امنیتی و سپس بحران‌های سیاسی تبدیل شود.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه هر جریانی که بتواند گفتمان غالب را داشته باشد، افکار عمومی را جهت دهی خواهد بخشید، تصریح کرد: این روزها افکار عمومی تحت تاثیر گفتمان‌های غالب و کشش‌های مختلف قرار دارد.

شرفی یادآور شد: ایجاد شکاف سیاسی، نارضایتی و تفرقه انداختن از بسته‌های تبلیغی دشمنان در آستانه انتخابات است که این مساله باید به طور ویژه و اساسی مورد توجه افراد با مخاطبان بالا در فضای حقیقی و مجازی قرار بگیرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا خاطرنشان کرد: روایتی داریم مبنی بر اینکه "مداد علما افضل‌تر از خون شهدا است" و اینها براساس رسالت ائمه معصومین (ع) که وظیفه هدایت جامعه برعهده همین خواص قرار دارد، چرا که خواص به اسم و رسم نیست و باید عملکرد مثبت داشت.

وی اضافه کرد: حکم ماموریت از سوی معظم رهبری داریم تا در روزهای باقی‌مانده آحاد جامعه را دعوت به انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای کنیم، به هرحال خواص به اسم و رسم نیست و باید در این حوزه نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز