خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد:

کسب رتبه نخست بازفعال‌سازی صنایع راکد کشور توسط استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۰۹۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان برای دومین سال متوالی رتبه نخست بازفعال‌سازی صنایع راکد کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، فرشاد خوشنویسان افزود: یکی از اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی افزایش ظرفیت تولید است. طبق برنامه استانی در سال جاری، احیای 48 واحد تولیدی صنعتی در مجموعه شرکت شهرک‌های استان مرکزی در دستور کار قرار داشت.

وی ادامه داد: مجموعه این اقدامات به احیا 51 واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی منجر شد که این میزان از برنامه مصوب جلوتر است. همچنین از این تعداد، حدود 36 واحد سرمایه‌گذاری مجدد داشته‌اند و در مجموع 530 اشتغال جدید ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: برای نخستین بار در سال جاری کلینیک سیار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی مستقر شده است. واحدهای مشکل‌دار به این کلینیک‌ها مراجعه و با توجه به مسئله مطرح شده، راهکار احیا به هرکدام از واحدها ارائه می‌شود.

خوشنویسان تصریح کرد: 50 واحد مشاور، دارای مجوز در برج کسب‌وکار شرکت شهرک‌های صنعتی این استان مستقر است که این واحدها مشکلات و مسائل صنایع و واحدهای تولیدی نواحی و شهرک‌های صنعتی استان را بررسی و بر اساس مشکلات موجود، ارائه مشاوره به واحدها انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز