خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه مطبوعات استان خبر داد؛

فراخوان خانه مطبوعات قزوین برای بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۰۵۵

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: اصحاب رسانه استان قزوین تا پایان امروز مهلت دارند برای بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران که در تهران برگزار می‌شود، با ارسال مشخصات به شماره پیامکی 30007397 ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا و به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: این نمایشگاه از تاریخ 28 بهمن تا 3 اسفند ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین ادامه داد: بازدید اصحاب رسانه استان قزوین از این نمایشگاه در تاریخ 30 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از اصحاب رسانه استان قزوین درخواست می‌شود برای بازدید از این نمایشگاه نام و نام خانوادگی، نام رسانه، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را تا پایان امروز به شماره 30007397 ارسال کنند.

این مسئول ادامه داد: اطلاع رسانی‌های مربوط به بازدید از نمایشگاه هم از طریق همین سامانه پیامکی خواهد بود.

وی اظهار کرد: بازدید از این نمایشگاه به همراه ناهار برای اصحاب رسانه رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای آشنایی با رسانه‌های مختلف، نحوه عملکرد و تبادل اطلاعات بین رسانه‌ها فراهم می‌کند، می‌توان در بازدید از آن از این فرصت استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز