خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک:

تشکل‌های کارگری می‌توانند در تصمیم سازی‌ها به کارفرما کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۲۱

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک گفت: تشکل‌های کارگری می‌تواند در تصمیم سازی‌ها به کارفرما کمک کنند و از این رو دارای اهمیت هستند.

به گزارش ایلنا در قزوین، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اولین نشست صمیمی تشکل‌های کارگری با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک، اعضای هیات مدیره و بازرسین کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان، نمایندگان کارگری در مراجع تشخیص و حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک و مدیریت نیروگاه شهید رجایی تشکیل شد.

علی نوروزی در این نشست به اهمیت جایگاه تشکل‌های کارگری و نقش آنان در ارتباط بین کارگر و کارفرما تاکید کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک افزود: نیروی انسانی گران قیمت‌ترین سرمایه اقتصاد در تولید است و صیانت ارتقاء اقتصاد کشور از همکاری و تعامل مناسب بین کارگر و صاحبان صنعت نیز نشأت می‌گیرد.

وی خواستار اتخاذ تدابیر کارساز و حضور پررنگ و به موقع نمایندگان کارگری در مراجع حل اختلاف و هیأت تشخیص در اداره شد.

این مسئول تصریح کرد: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی می‌توانند بهبود عملکردهای واحد‌های تولیدی را به طور مرتب بهینه‌سازی و افزایش دهند و نقش تشکل‌های کارگری در تحقق مطالبات کارگران، بهبود وضعیت معیشت آنان، حقوق دستمزد، بیمه‌ها، قرادادهای کار و حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی بسیار دارای اهمیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز