خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار تاکستان:

در تجمع سرمایه‌گذاران الماس خودرو تاکستان یک نفر کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۳۱۹

بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری به سوی جمعیت توسط یکی از منسوبین به شرکت پیش فروش خودرو (الماس خودرو) شهر تاکستان، تعدادی از حاضرین زخمی و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر درگیری صورت گرفته در جریان تجمع شب گذشته جمعی از سرمایه گذاران یکی از شرکت های پیش فروش در تاکستان، فرمانداری این شهرستان با صدور اطلاعیه ای به نقل از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهرستان به تشریح جزییات آن پرداخت.

در این رابطه ذبیح الله باقری در تشریح حادثه شب گذشته شهر تاکستان اظهار کرد: در پی فراخوان غیرقانونی یکی از صفحات اینستاگرامی، تجمعی در ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ ۱۳ بهمن ماه در مقابل درب منزل یکی از عوامل شرکت الماس خودرو شکل گرفت.

وی افزود: در دقایق پایانی این تجمع، بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری به سوی جمعیت توسط یکی از منسوبین به شرکت فوق الذکر، متاسفانه تعدادی از حاضرین زخمی و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

آسیب دیدگان این حادثه شامل یکی از عوامل نیروی انتظامی و چند تن از عابرین پیاده و الباقی از تجمع کنندگان بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تاکستان در پایان گفت: ضارب با تلاش نیروی انتظامی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز