خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری ایلام:

گردنه کبیرکوه بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۴۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از بازگشایی گردنه کبیرکوه( محور دره شهر به آبدانان)که بر اثر بارش برف مسدود شده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، "سید زاهدین چشمه خاور" روز جمعه، اظهار کرد: محور دره شهر - آبدانان (گردنه کبیر کوه) که به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری صبح امروز بازگشایی شده و تردد در این مسیر در جریان است.

وی تصریح کرد: از رانندگان و مترددین محترم تقاضا می شود از تردد غیرضروری در محورهای استان پرهیز کرده و در صورت تردد از گردنه ها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

چشمه خاور گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محور" آبدانان -میمه" هم استانی ها و رانندگان با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه در این میزر رانندگی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از رانندگان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

تردد در محور گردنه کبیرکوه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: از هم استانی ها و رانندگان عزیز درخوست می شود که از تردد غیر ضروری در مسیر گردنه کبیرکوه( آبدانان - دره شهر) خودداری کرده و سفرهای غیر ضروری خود را به زمان دیگری موکول کنند.

سرهنگ " ابوالفضل کهزادی" افزود: هم اکنون کارکنان پلیس راه و نیروهای امدادی به صورت آماده باش هستند و در محورهای مواصلاتی و برف گیر حضور دارند از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ جلو گیری خواهند کرد.

وی از همشهریان و رانندگان خواست که با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی بخصوص گردنه های برف گیر "قلندر" و "قلاجه" زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش برف که از بعدازظهر روز گذشته در نقاط مختلف استان با ورود سامانه جدید بارشی آغاز شده است، امروز نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز