خبرگزاری کار ایران

پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح‌های بخش فاوا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۹۳۶

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: به طرح‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تسهیلات اشتغالزایی کم‌بهره پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید زاهدی با بیان اینکه طرح‌های بخش ICT یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های توسعه فاوا در گیلان است گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند در دو بخش حقیقی و حقوقی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مراجعه به سامانه جامع ایران توان‌آفرین به نشانی اینترنتی https://Irantavanafarin.ito.gov.ir برای دریافت تسهیلات کم بهره اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان افزود: طرح‌های هفت گانه حمایتی از جمله طرح‌های ویژه ملی، پیشران، تولیدی صادرات محور، دانش بنیان با فناوری بالا، سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، توسعه سکو‌ها و کسب و کار‌های ارائه دهنده خدمات آزاد کاری و خود اشتغالی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و دفاتر خدمات ارتباطی و طرح‌های سرمایه در گردش، اولویت‌های اصلی اعطای تسهیلات هستند.

وی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به نیابت از وزارت ارتباطات، طرح‌های ارائه شده را پس از بررسی به کمیته اشتغال استان ارسال و پس از تایید کمیته به بانک عامل برای اعطای تسهیلات معرفی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز