خبرگزاری کار ایران

افسر کشیک آتش‌نشانی قزوین خبر داد؛

مصدومیت سرنشین خودروی واژگون شده در خیابان شهید بابایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۶۹

افسر کشیک سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: واژگونی خودروی سواری در خیابان شهید بابایی یک مصدوم داشت که آتش‌نشانان بعد از رهاسازی این مصدوم را به اورژانس تحویل دادند.

به گزارش ایلنا، مرتضی جمالی گفت: در تماس مردمی با سامانه 125 در شب گذشته، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 2 شهید بابایی را به محل حادثه واقع در خیابان شهید بابایی اعزام کرد.

افسر کشیک سازمان آتش‌نشانی قزوین افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام در حال حرکت در خیابان شهید بابایی بوده که به علت نامشخصی کنترل خود را از دست داده و به صورت واژگون در وسط خیابان متوقف می‌شود.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علایم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حریق احتمالی خودروی مذکور آماده به کار کردند.

جمالی گفت: آتش نشانان پس از بازگرداندن خودروی سواری به حالت اولیه با کمک خودروی جرثقیل و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز