خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قزوین:

حضور پرشور در انتخابات، دشمنان را از بدخواهی پشیمان می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۴۳۸

امام جمعه قزوین گفت: از پیروزی انقلاب تا امروز با حضور مردم حماسه‌های مختلف رقم خورده و امروز هم باید با حضور پرشور در انتخابات حماسه بزرگ دیگری را رقم بزنیم و کاری کنیم دشمنان را برای همیشه از بدخواهی و رفتار ناهنجارانه پشیمان کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، گفت: سال گذشته آمار معتکفین شهر قزوین حدود 1500 نفر بود، امسال این آمار به 3200 نفر رسیده است، یعنی آمار بیش از 2 برابر شده است، قطعاً خیلی‌ها هم می‌خواستند شرکت کنند اما بیشتر امکان آماده سازی مساجد برای این کار نبوده است، ما باید خودمان را برای سال‌های آینده آماده کنیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: باور کنیم اینکه می‌گویند مردم از اسلام برگشته‌اند و جوانان از اسلام می‌گریزند، این‌ها تبلیغات دشمن است، این‌ها حرف دوستان نیست، آن چیزی که ما در واقعیت می‌بینیم این است که آمار معتکفین نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است، البته این مختص به قزوین یا حتی ایران نیست.

وی عنوان کرد: خیلی از کشورهای دنیا هم برای سال‌های آینده اعلام آمادگی جهت برگزاری مراسم اعتکاف کرده‌اند، این به معنای صدور انقلاب است که امام (ره) فرمودند، صدور انقلاب صدور ایمان، معنویت و عرفان است، اعتکاف را قدر می‌دانیم و به این جوانان که همراه بزرگترهای خود به این مراسم آمده‌اند، افتخار می‌کنیم.

انقلاب اسلامی با حضور یکپارچه مردم به پیروزی رسید

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: این روزها در آستانه 12 بهمن ماه، روز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی قرار داریم و یک هفته قبل از 12 بهمن قرار بود امام به ایران بیایند اما حکومت دست نشانده آمریکایی که بختیار آن را مدیریت می‌کرد، فرودگاه‌ها را بست و مانع از آمدن امام راحل شدند اما امام مصر بودند که حتماً باید به ایران بیایند.

عابدینی اظهار کرد: به همین مناسبت کم کم به دهه مبارک فجر ورود پیدا می‌کنیم، همه می‌دانیم و آن‌هایی که سنشان اقتضا می‌کند خودشان مشاهده کردند با حضور یکپارچه مردم انقلاب اسلامی به وجود آمد، تا مردم در خانه‌ها بودند خبری از انقلاب نبود اما وقتی مردم بیدار شدند و بیرون آمدند و در خیابان‌ها به حمایت از دین و قرآن برخاستند و با امام و رهبر خود همراه شدند، انقلاب به پیروزی رسید.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: جنگ تحمیلی با حضور مردم به حماسه پیروزی تبدیل شد و اگر حضور مردم نبود در جنگ مشکلات عدیده داشتیم.

وی افزود: با حضور مردم فتنه‌های فتنه‌گران را یکی پس از دیگری در هم شکستیم و اگر حضور مردم نبود فتنه‌گران که عوامل آمریکا و انگلیس بودند خواب‌های بدی برای ملت و مملکت ما دیده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با حضور مردم انقلاب اسلامی بعد از آنکه پیروز شد به حماسه مقاومت در منطقه تبدیل شد و انقلاب اسلامی پویا است و درجا نمی‌زند و به همه عالم صادر خواهد شد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز به مقاومت اسلامی تبدیل شده است، زمانی فیضیه در ایران تنها بود اما امروز کشورهای اسلامی و مردم عدالت خواه عالم ولو غیر مسلمان با اندیشه مقاومتی ایران اسلامی همراه شده‌اند.

وی اظهار کرد: گاهی می‌شنویم که آمریکایی‌ها می‌گویند می‌خواهیم از منطقه برویم و یا بمانیم، آن‌ها نمی‌دانند که اراده دیگری برای رفتن و ماندنشان و همچنین به ذلت کشیدنشان در کار است و آن اراده خدا، بندگان مصمم خدا و مقاومت اسلامی است و اگر نظر خودشان بود می‌خواستند همیشه در منطقه بمانند.

عابدینی تصریح کرد: اخراج اشغال‌گران صهیونیستی با اخراج اشغالگران متجاوز آمریکایی که دزدان بین المللی نفت و سرمایه‌های اقتصادی مردم عراق، سوریه و سایر کشورها هستند، میسر خواهد شد. اگر عاقل باشند با پای خود می‌روند اما اگر عاقل نباشد به گونه دیگری از منطقه خارج خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز