خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی فارس خبرداد؛

دوم بهمن ماه شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۷۴

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس از روز دوشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهرنگ قربانی جامعه هدف این طرح را در مرحله اول افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از اداره کل امور اتباع استان برشمرد و گفت: از مزایای شرکت در این طرح ، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت،اشتغال، تردد، تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی درمان است.

وی افزود: اتباع خارجی جهت شروع فرآیند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج گانه منتخب  کفالت،اقامت و اشتغال( دفاتر 704 واقع در منطقه گویم،707 بلوار طلاییه،708 میدان پارسه،710 چهارراه مقر،711 بلوار مدرس)مراجعه و ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی نامه جهت افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص شده‌ی  بانک ملی مراجعه و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌کنند.

قربانی یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند.قربانی در پایان تاکید کرد این طرح ویژه‌ی آن دسته از  اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت نموده اند و این اداره کل  هیچ گونه برنامه ای جهت اعطای مجوز  به اتباع خارجی غیر مجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز