خبرگزاری کار ایران

دبیر کل یونگ مودو ایران مطرح کرد؛

یونگ مودو ایران به دنبال میزبانی مسابقات آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۰۹

رئیس هیأت انجمن های ورزشهای رزمی استان فارس و دبیر یونگ مودو ایران با رئیس و بنیانگذار یونگ مودو ایران در حاشیه برگزاری اجلاسیه کمیته ملی المپیک ایران با هم دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی یونگ مودو ایران، محمدرضااوجی دبیر یونگ مودو ایران در چارچوب برگزاری اجلاسیه ای دو روزه‌ای  که در آکادمی ملی المپیک ایران برگزار شد در دیدار با کیوان دهناد بنیانگذار یونگ مودو ایران رویدادها و برنامه های آتی یونگ مودو ایران را تشریح کرد.

در این جلسه پیشنهاداتی از طرف اعضاء هیأت رئیسه مطرح شد‌ که در پایان این جلسه مقرر شر تا پیشنهادها، شرایط و امکانات موجود به منظور میزبانی یک دوره مسابقات آسیایی و همچنین برگزاری دوره بین المللی داوری و مربیگری در ایران تهیه و برای تصویب هیأت رئیسه و در نهایت به فدراسیون آسیایی و جهانی ارسال شود.

 دبیر کل یونگ مودو ایران نیز در این جلسه از برگزاری یک دوره ارتقاء فنی دان یک الی شش و داوری درجه 3 و 2 در بهمن ماه جاری خبر داد.

 اوجی از دیگر برنامه های اجرایی در پایان سال نیز برگزاری یک دوره سمینار فنی در اسفند ماه با حضور دکتر دهناد رئیس و بنیانگذار یونگ مودو ایران به میزبانی استان فارس شهر شیراز و نیز برگزاری مسابقات کشوری در تقویم ۱۴۰۳ به منظور انتخاب تیم اعزامی به مسابقات جهانی و مستر شیپ خبر داد.

وی در ادامه در خصوص میزبانی رویدادهای بین المللی نیز اظهار داشت: تمام تلاش خود را مبنی بر ایجاد امکان میزبانی مسابقات آسیایی و دوره بین المللی در ایران را خواهیم نمود تا شرایط مطلوب را فراهم می‌کند. 

در پایان این جلسه نیز  احکام فنی بین المللی صادر از فدراسیون BUDO INTERNATIONAL FEDERATION و WKO به محمدرضااوجی دبیر کل یونگ مودو ایران اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز