خبرگزاری کار ایران

البرز میزبان مسابقات بدنسازی، پرورش اندام و ورزش‌های رزمی کارگران کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۴۸۱

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از میزبانی هیئت ورزش‌های کارگری این استان در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و ورزش‌های رزمی بانوان و آقایان کارگران کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، عبدالله دارایی با اعلام اینکه البرز میزبان مسابقات بدنسازی، پرورش اندام و ورزش‌های رزمی کارگران کشور است، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای کرمان، هیئت ورزش‌های کارگری این استان میزبان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام کشور خواهد بود و این مسابقات از امروز سی‌ام دی ماه به مدت ۳ روز در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان از استان‌های مختلف کشور در این دوره از مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

دارایی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در بهمن ماه از چهارم لغایت ششم، تیم هایی متشکل از بانوان و آقایان در رشته ورزش‌های رزمی از استان‌های سراسر کشور در سالن شهید کیانپور گرد هم می‌آیند و در اوزان مختلف به رقابت خواهند پرداخت. تیم‌های متشکل از داوران با تجربه استانی و ملی این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: عملکرد هیئت ورزش‌های کارگری استان با تلاش تک تک ورزشکاران و روسای انجمن‌های ورزشی در سطح استان و شهرستان‌ها در سال جاری قابل قبول است و از این بابت از تک تک ورزشکاران و متولیان این امر نهایت قدردانی را دارم.

شهروندان می‌توانند برای مشاهده مسابقات در روزهای مشخص حضور به هم رسانند و آیین تجلیل از نفرات برگزیده با حضور مقامات استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز