خبرگزاری کار ایران

حادثه آفرودسواری در کرمان یک فوتی و سه مجروح برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۲۱۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرودسوران در عمق کویر لوت در این استان گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشته و امدادگران اکنون در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

به گزارش ایلنا، محمد امیرخانی افزود: ۲ تیم امداد و نجات آفرود از استان کرمان که به محل حادثه رسیده‌اند اقدامات اولیه درمانی را انجام داده اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این حادثه در عمق کویر به فاصله چهارساعت با جاده کرمان - نهبندان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امدادگران برای امدادرسانی در این حادثه ابتدا باید تا ۱۰۰ کیلومتری این جاده پیش رفته و سپس وارد عمق کویر (خاکی) می‌شدند و چهار ساعت در این مسیر حرکت می کردند و همین امر مقداری کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

امیرخانی با اشاره به مشارکت امدادگران جمعیت هلال احمر و پشتیبانی اورژانس و نیروی انتظامی استان‌های کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه عنوان کرد: امدادگران پس از حضور در محل حادثه یک فوتی که در خودرو گرفتار بود را رهاسازی کرده و سه مصدوم را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان مرکز استان کرمان انتقال می دهند.

وی گفت: طی تماس با امدادگران حاضر در محل حادثه، فرد فوتی از همان ابتدا سرصحنه جان باخته بود و هیچ علایم حیاتی ازجمله نبض نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: کنون ۲ تیم آفرود جمعیت هلال احمر استان کرمان در عمق کویر هستند و ما نیز ورودی جاده مستقر هستیم تا پیکر فوتی و نیز مصدومان این حادثه را منتقل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری چهار تیم امدادگر از کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه افزود: ۱۳ نیروی امدادی از پایگاه های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهدشتی به محل حادثه اعزام شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز