خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

پرداخت بازار کار برای کارکنان شهرداری قزوین به ایستگاه نهایی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۶۴۱

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: پس از پیگیری‌ها و جلسات متعدد کمیسیون مالی شورای شهر قزوین، پرداخت بازار کار نیروهای موثر مشمول قانون کار شهرداری قزوین به مرحله پایانی رسیده و در جلسه صحن شورا تصمیم‌گیری نهایی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی با بیان این مطلب گفت: به استناد بند ۴۹ قانون کار و دستورالعمل اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل این اجازه به کارفرما داده شده تا پرداخت فوق العاده جذب (بازار کار) به نیروهای مشمول قانون کار پرداخت شود.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: بر همین اساس پیگیری ارایه لایحه پرداخت بازار کار به نیروهای مشمول قانون کار شهرداری قزوین از سوی شورا صورت گرفت و جلسات متعدد کارشناسی بحث و بررسی در کمیسیون مالی پیرامون این موضوع برگزار شد.

وی با اشاره به جلسات کارشناسی با مدیرکل کار و امور اجتماعی و کارشناسان برای بررسی جزییات پرداخت بازار کار گفت: در ابتدا طرح کلی پرداخت بازار کار با حضور معاون برنامه‌ریزی شهرداری و مدیران مربوطه و کارشناسان اداره کار مورد بررسی قرار گرفت و ایرادات طرح شناسایی و مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفت.

این عضو شورای شهر قزوین با بیان اینکه به دنبال احقاق حقوق یک‌هزار و 250 نفر از پرسنل شهرداری که مشمول پرداخت بازار کار می‌شوند هستیم، تصریح کرد: در جلسات متعدد طرح نهایی که حاصل چکش‌کاری و برطرف کردن ایرادات و نواقص موجود در طرح بود در جلسه کمیسیون مالی شورا تایید و جهت تصمیم‌گیری نهایی راهی صحن شورا شد.

به گفته وی مواردی از قبیل سابقه کاری، تحصیلات و جایگاه شغلی افراد در تعیین مقدار درصدهای بازار کار تاثیرگذار خواهد بود و این سه فاکتور عامل اصلی تعیین پرداختی‌ها محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین تاکید کرد: طرح پرداخت بازار کار شامل همه نیروهای مشمول قانون کار خواهد شد؛ لذا امیدواریم پس از تایید نهایی و تصویب لایحه، پرداخت بازار کار به مرحله اجرایی برسد و پرسنل به حق و حقوق خودشان دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز