خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی استان خبر داد؛

معاینه ۶۱۰ مصدوم ناشی از حوادث کار در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۸۰

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت : ۶۱۰ کارگر مصدوم ناشی از حوادث کار در استان معاینه شدن که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فارسی نژاد امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۶ نفر طی ۹ ماهه امسال به دلیل حوادث ناشی از کار در محیط های کارگری استان جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۲۵ نفر مرد و یک زن بوده  است.

وی با اشاره به آمار مراجعین مصدومان حوادث کار این اداره کل گفت: بر اساس اطلاعات واحد آمار در ۹ ماهه امسال ۶۱۰ مصدوم ناشی از حوادث کار ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این ۲۳ نفر زن و ۵۸۷ نفر مرد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان بیان داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی را نشان می دهد.

فارسی نژاد گفت: همچنین بر اساس گزارش واحد آمار در ۹ ماهه امسال ۹ هزار و ۷۸۴ مورد معاینه به دلیل نزاع (جسمانی) در پزشکی قانونی استان لرستان انجام شده است.

وی افزود: از آمار فوق ۶ هزار و ۹۳۸ نفر مرد و ۲ هزار رو ۸۴۶ نفر زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز