خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

طرح فهرست هوشمند حق بیمه تأمین اجتماعی در استان اجرای شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۰۴

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: طرح فهرست هوشمند حق بیمه تأمین اجتماعی، باهدف متمرکز سازی مراحل ارسال و پرداخت، تسهیل فرآیند و جلوگیری از ایجاد انباشت بدهی‌های بیمه‌ای کارفرمایان در استان اجرا شد.

به گزارش ایلنا، منوچهر گودرزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی فرآیند تهیه لیست و پرداخت حق بیمه، سازمان تأمین اجتماعی اقدام به طراحی و ساخت سامانه متمرکز لیست هوشمند کرده است که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، کارفرمایان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی اینترنتی es.tamin.ir مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه لیست هوشمند به گونه‌ای تعبیه شده است که تا زمانی که پردازش و پرداخت توسط کارفرما موفقیت‌آمیز نباشد هیچ‌گونه سابقه‌ای ایجاد نشده و لیست به شعبه ذیربط منتقل نخواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با تشریح مزایای اجرای این طرح گفت: در این طرح تلاش شده است تا بخش عمده کنترل‌هایی که تاکنون بعد از تکمیل و ارسال لیست حق‌بیمه، در شعب و در غیاب کارفرما بر روی لیست‌های دریافتی اعمال و در مواردی سبب ایجاد بدهی یا اعمال جریمه برای کارفرمایان می‌شد، به‌صورت برخط و در زمان ثبت لیست بر روی آن اعمال شود و بازخورد لازم برای اصلاح اشکالات و نواقص احتمالی به کارفرما داده شود.

گودرزی افزود: در واقع با اجرای طرح لیست هوشمند و تعمیم آن به‌صورت کشوری، همه پردازش‌های لیست حق بیمه کارفرمایان به‌صورت متمرکز و هوشمند و هم‌زمان با تکمیل لیست انجام می‌شود و کارفرما فرصت خواهد داشت نواقص احتمالی را پیش از ارسال آن رفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز