خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون استان:

۳۲ تعاونی مسکن مهرگان در قزوین فاقد پایان کار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۱۸۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: تعاونی‌های مسکن ناحیه شهری مهرگان باید هرچه سریع تر برای گرفتن پایان کار به شهرداری مراجعه و فرآیند دریافت سند را سپری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین عین الله کشاورز ترک با بیان این مطلب افزود: هم اکنون ۱۴۵ تعاونی مسکن در مهرگان شناسایی شده است که تاکنون ۳۲ تعاونی اسناد پایان کار خودشان را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه با بقیه تعاونی‌های مسکن مهرگان نیز صحبت شده که هرچه سریع تر در فرآیند دریافت پایان کار قرار بگیرند، اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای تامین مسکن در استان قزوین، شرایطی فراهم شده که تعاونی‌ها از تسهیلات و شرایط موجود استفاده کرده و بتوانند با مراجعه به شهرداری‌ها ظرف مدت یک ماه پایان کار بگیرند.

کشاورز ترک با اخطار به اعضای هیات مدیره و تعاونی‌ها تاکید کرد: اگر اعضای هیات مدیره در این خصوص کم کاری داشته باشند، با توجه به قوانین تعاون موارد لازم به دستگاه های نظارتی گزارش خواهد شد.

این مسئول به وجود یک فضای مساعدتی برای دریافت پایان کار اشاره کرد و گفت: شرایط پیش آمده به لحاظ پایین بودن هزینه‌ها فرصت مناسبی است که تعاونی‌ها بتوانند هرچه سریع تر به دریافت اسناد منازل مسکونی اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین خاطرنشان کرد: الزام تعاونی‌ها برای دریافت پایان کار در تمام استان اجرایی خواهد شد و در این راستا تلاش شده تا بر اساس اولویت‌ها گام بردایم.

گفتنی است استان قزوین دارای سه هزار و ۶۱۳ تعاونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز