خبرگزاری کار ایران

مدیر کل هواشناسی گیلان خبر داد؛

پیش بینی افزایش ۸ درجه‌ای دما برای فردا در گیلان / از شنبه ورود سامانه جدید بارشی و کاهش دما در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۶۱۸

مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: سامانه بارشی و سرد از عصر امروز به تدریج از گیلان خارج می‌شود، اما از شنبه مجدد به استان باز می‌گردد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به صدور ۲ هشدار سطح زرو و نارنجی هواشناسی گفت: هم اکنون آسمان گیلان ابری و مه آلود است وسامانه بارشی و سرد به تدریج عصر امروز از استان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت دمای هوای گیلان ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس کاهش یافته بود افزود: از فردا با ورود جریانات جنوبی دمای هوا به طور نسبی ۴ تا ۸ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به هشدار سطح زرد گفت: فردا در ارتفاعات و دامنه‌ها وزش باد شدید پیش بینی شده است.

محمددادرس با بیان اینکه این سامانه تا شنبه در استان ماندگاراست، افزود: ازشنبه با ورود دوباره سامانه سرد و بارشی هشدار سطح نارنجی صادر شده و دمای هوای گیلان بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد و ارتفاعات نیزسفیدپوش می‌شود.

وی گفت: دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۹ درجه سلسیوس و رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.

مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج ۲ متر مواج است و برای فعالیت‌های دریایی نا مناسب است.

محمد دادرس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسب وونی تالش با دمای منفی ۱ درجه سلسیوس سردترین و رودبار با دمای ۱۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین مناطق گیلان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز