خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان خبر داد؛

جابجایی بیش از ۴ میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۸۴

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۴ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۵۷۴ تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، رضا عبدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، ۴ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۵۷۴ تن انواع کالا با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳میلیون و ۹۳۰هزار و ۷۰ تن ، ۴درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: این میزان کالا در قالب ۳۱۵ هزار و ۵۷۰ فقره بارنامه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۰۷ هزار و ۱۹۴ بارنامه ، ۲ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۰ شرکت حمل و نقل کالا، ۱۹ هزار و ۸۸۲ راننده و ۱۱هزار و ۷۴۵ ناوگان باری سنگین  در بخش حمل و نقل باری استان فعالیت می کند.

 عبدی به آمار وانت بارهای استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۷ وانت بار و ۱۶۲ راننده دارای کارت هوشمند در حمل کالای استان مشغول فعالیت هستند، همچنین تاسیس و ثبت یک شرکت حمل و نقل تخصصی وانت بار  و تاسیس ۴ شرکت وانت بار دیگر در استان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام می‌باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری لرستان اضافه کرد: در خصوص سامانه حمل مواد معدنی و تهیه شناسنامه معادن این اداره کل با همکاری سازمان صمت استان در حال جمع آوری و ثبت مشخصات کلیه معادن و مراکز تولید بار در سطح استان می باشند که در حال حاضر این طرح  در شهرستان های چگنی و دورود به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز