خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه البرز هشدار داد:

جاده کرج_چالوس لغزنده است/مسافران از توقف در حاشیه کوه پرهیز کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۹۷۷

رئیس پلیس راه استان از بارش برف و لغزندگی جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست علاوه بر رانندگی با سرعت مطمئنه از توقف در حاشیه کوه که احتمال ریزش سنگ است، خودداری کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به لغزندگی جاده کرج چالوس در ارتفاعات البرز اظهار داشت: اکنون شاهد بارش پراکنده برف در محدوده کندوان هستیم و سطح محور نیز لغزنده است که لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز همچنین از احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس خبر داد و گفت: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

سرهنگ کرمی اظهار کرد: به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در ارتفاعات این استان، لازم است مسافران ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

سرهنگ کرمی گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

این مقام انتظامی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است ضمن آنکه مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز