خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان؛

شهردار اهواز با قدرت به کار خود ادامه دهد/ هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۸۸۴

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید با یکدیگر مذاکره کنند، گفت: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه‌ ظهور برساند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، اظهار کرد: نبود مذاکره یک انتقاداتی است که به ما وارد می‌شود، از آنجایی که اعضای شورای اسلامی شهر اهواز جزئی از جریان حزب‌الهی استان، افرادی باسواد و نخبه هستند باید با یکدیگر مذاکره کنند.

وی افزود: اختلاف ایجاد شده هیچ منشأ، ریشه و معنایی ندارد و از هیچ تفکر غربی نشئت نگرفته است، همه اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مسلمان هستند و باید در نشست با یکدیگر مشکلات را رفع کنند و این وضعیت خاتمه پیدا کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: مدارکی که زمان انتخاب شهردار باید ارائه شود، توسط کارگروه وزارت کشور مورد تأیید قرار گرفته است، اگر اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مدارک و مستندات جدیدی دال بر صلاحیت نداشتن شهردار اهواز دارند، باید آن‌ها را ارائه دهند و این مدارک ملاک ارزیابی قرار گیرد.

حسینی محراب با اشاره به اینکه کارگروهی در وزارت کشور برای بررسی مدارک و مستندات وجود دارد، تاکید کرد: شهردار اهواز با قدرت فعالیت خود را ادامه می‌دهد، هیچ پروژه‌ای نباید تعطیل شود و باید با جدیت بیشتر توانایی‌های خود را ثابت کند و به منصه ظهور رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز