خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک و اعلام حمایت رئیس اتاق بازرگانی قزوین از اعضای جدید هیأت رئیسه خانه مطبوعات استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۰۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک به اعضای منتهب پنجمین دوره خانه مطبوعات استان، حمایت خود از این تشکل صنفی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا در قزوین، مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با صدور پیامی انتخاب رئیس و اعضای جدید هیات رئیسه خانه مطبوعات استان قزوین را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

"خبرنگار ارجمند و فعال رسانه‌ای تلاشگر استان، جناب آقای سید مصطفی جعفری، حسن انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس پنجمین دوره خانه مطبوعات استان قزوین و همکاران شما در هیأت رئیسه جدید این تشکل صنفی در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، نشانگر آغاز یک دوره نوین در مسیر آگاهی بخشی، تکثیر خردورزی و پیوند سطوح گوناگون جامعه با دستگاه‌های مختلف قانونی و اجرایی درسطح استان قزوین است.

ضمن عرض تبریک صمیمانه به شما و تمامی منتخبان گرامی، تاکید می‌کنم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان و صدای رسای فعالان اقتصادی، ازهرگونه فعالیت‌های تخصصی، موثر و دستاورد محور تشکل‌های صنفی با رعایت موازین قانونی و تعامل با نهادهای اجرایی حمایت می‌کند.

توفیقات روز افزون شما تلاشگران عرصه رسانه را در انعکاس کوشش‌های خالصانه نقش آفرینان تولید، تجارت و صادرات از خداوند متعال خواستارم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز