خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مدیریت دانش نیاز استراتژیک تحقق اهداف استانداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۱۴۸

استاندار لرستان گفت: مدیریت دانش به عنوان نیاز استراتژیک در تحقق اهداف و برنامه های استانداری بوده و مدنظر قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار امروز یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری عنوان کرد: مدیریت دانش برای همه افراد و سازمانهای خواهان پیشرفت یک نیاز استراتژیک است و زمینه ساز توسعه خواهد بود.

وی ادامه داد: آینده پذیرای سازمانهایی خواهد بود که سهم بیشتری از دانش را به خود اختصاص خواهند داد.

استاندار اظهار کرد: مدیران سازمان ها و دستگاههای اجرایی باید با استقرار پایدار نظام جامع مدیریت دانش در راستای طراحی و  توسعه نقشه دانشی استان اقدام کنند.

زیویار تصریح کرد: به کارگیری تکنیک های مدیریت دانش از طریق بهبود چرخه سیاستگذاری، افزایش روند خلاقیت و نوآوری، مجموعه استانداری را در شناسایی اقتضاعات و نیازمندیهای موجود و مواجهه با چالش ها و مسائل مرتبط و اتخاذ راهکارهای بهینه در تحقق اهداف سازمانی، یاری خواهد کرد. 

وی گفت: باتوجه به وجود زیر ساختهای نظام جامع مدیریت دانش به عنوان یک فوریت مهم مجموعه ستاد استانداری می بایست با همکاری فرمانداران با بهره گیری از راهکارهای نظام جامع مدیریت دانش به منظور تسهیل اجرای راهبردها، برنامه ها و بهبود عملکرد خود اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز