خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بسته‌های پیشنهادی لرستان به وزارت کار چند هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار به همراه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۷۷

استاندار لرستان گفت: بسته‌های پیشنهادی لرستان به وزارت کار چند هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار به همراه خواهد داشت و تحقق این امر در گرو مداومت و پیگیری مباحث مطرح شده از سوی تیم‌های مدیریتی استان است.

به گزارش ایلنا،  فرهاد زیویار روز چهارشنبه ششم دی ماه در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی استان لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این جلسه پیرو دستور رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با راه‌اندازی قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس نشین شکل گرفته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه نتیجه این جلسه چند هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار برای واحدهای تولیدی استان به همراه خواهد داشت که متفاوت با امور روزمره و سفر ریاست جمهوری به استان خواهد بود افزود: تحقق این امر در گرو مداومت و پیگیری مباحث مطرح شده از سوی تیم‌های مدیریتی استان اعم از استانداری لرستان و دستگاه‌های اجرایی است.

زیویار تاکید کرد: طرح‌هایی که در کارگروه اشتغال وزارت کار،‌ تعاون و رفاه اجتماعی و دبیرخانه قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین از سوی لرستان مطرح می‌شوند باید مطابق با ظرفیت‌های استان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز