خبرگزاری کار ایران

مدیرکل شیلات استان خبر داد؛

رها سازی ماهی در 50 استخر دو منظوره تا پایان سال در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۴۳۱

مدیرکل شیلات لرستان از رها سازی ماهی در 50 استخر دو منظوره تا پایان امسال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیارش بیرانوند اظهار داشت: یکی از طرفیت های شیلاتی استان استخرهای دو منظوره هستند که چندین هزار استخر دو منظوره داریم که می‌توانیم بیش از 10 هزار تن از این استخرهای دو منظوره بخش کشاورزی تولید آبزیان داشته باشیم.

وی افزود: می‌توانیم در شهرهای جنوبی گونه‌های گرمابی و در شهرهای شمالی استان ماهیان سردابی را پرورش دهیم.

مدیرکل شیلات لرستان ادامه داد: به دنبال این هستیم که در فاز اول 10 مزرعه و تا پایان سال بتوانیم 50 استخر را ماهی دار کنیم. و در سالهای آینده این ظرفیت را به دو برابر یا حتی سه برابر برسانیم.

بیرانوند اظهار کرد: وجود این ظرفیت می تواند اشتغالزایی و تولید و درآمدزایی خوبی برای استان داشته باشد و از همه مهم تر سرانه مصرف ماهی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی استفاده از استخرهای دومنظوره است، و قطعا همه استانها از این ظرفیت استفاده خواهند کرد لازم است با وجود ظرفیت و پتانسیل های این حوزه در استان از این فرصت و ظرفیت بهترین استفاده را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز