خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

فاضلاب دانسفهان برای مجتمع خدمات رفاهی این شهر مشکل آفرین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۳۳

شهردار دانسفهان برای رفع مشکل کاری نکرد

مسئول مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دانسفهان گفت: با تلاش زیاد این مجتمع به مرحله بهره‌برداری رسیده اما به خاطر عبور فاضلاب دانسفهان از کنار مجتمع، آب چاه ما آلوده شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد، شهردار هم کاری برای ما انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی و عبور شاهراه‌های کشور از قزوین باعث شده وجود مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای این استان اهمیت ویژه داشته باشد.

باتوجه به این موضوع چندین مجتمع در حال ساخت هستند که رفاه مسافران را فراهم کرده و به جذب گردشگر هم کمک کند.

مجتمع خدمات رفاهی انصاری در دانسفهان شهرستان بوئین زهرا یکی از پروژه‌هایی است که با کمک بخش خصوصی ساخته شده است.

این مجتمع که آماده بهره‌برداری است با مشکلاتی مواجه شده است.

احمد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره چالش ایجاد شده برای این مجتمع گفت: فاضلاب کل شهر دانسفهان از زیر دیوار ما عبور می‌کند و همین باعث شده چاه ما دو بار ریزش کرده که موجب خسارت ۲۰۰ میلیون تومانی شده است.

مسئول مجتمع خدمات رفاهی دانسفهان ادامه داد: غذاخوری ما راه‌اندازی شده بود اما به علت آلوده شدن آب چاه، اداره بهداشت جلوی فعالیت آن را گرفت.

وی با بیان اینکه با حمایت مسئولین استانی و ارائه تسهیلات و قرض این مجتمع به مرحله بهره‌برداری رسیده، گفت: قرار است هفته آینده افتتاحیه داشته باشیم، بارها از شهردار پیگیر حل مشکل شده‌ام اما به جایی نرسیده است.

این کارآفرین قزوینی ادامه داد: آلودگی آب چاه ما ناشی از عبور فاضلاب شهر است، چاه من از بین رفته و آب شهری هم به من تعلق نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: علاوه بر آب چاه، دیوار مجتمع هم نشست کرده و درحال ریختن است، از مسئولین درخواست داریم به این موضوع رسیدگی کنند تا مشکل ما و خدمات رسانی به مسافران حل شود، مسافران برای استراحت و گرفتن وضو مراجعه می‌کنند اما به خاطر آلودگی آب نمی‌توانند بهره‌ای ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز