خبرگزاری کار ایران

۲ تصادف در جاده‌های زنجان 5 مصدوم و سه فوتی بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۰۰

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در آزاد راه‌های زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان و موجب مرگ سه نفر شد.

به گزارش ایلنا از زنجان،  غلامرضا بخشوده، با اعلام این خبر، افزود:  ساعت ۷:۵۸ صبح امروز گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۰۰ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین  توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد:  ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی، گفت: در این سانحه یک دستگاه اتوبوس‌، تریلی و پراید با هم برخورد و ۲ نفر مصدوم شدند.

بخشوده اظهار داشت:  تیم های عملیاتی پس از انجام کمک های اولیه ۲ مصدوم حادثه را به منظور ادامه درمان به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال دادند.

این مسئول، از وقوع تصادف دیگری در کیلومتر ۶۰ لاین جنوبی آزاد راه زنجان-تبریز خبرداد و افزود: در اثر این سانحه یک دستگاه خودروی دنا از پل سقوط کرده و سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه نفر دیگر مصدوم شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان،گفت:  این حادثه ساعت ۸:۱۸ توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای تیرپارک برای امدادرسانی اعزام شدند.

بخشوده، تاکید کرد: یکی از فوتی های این حادثه توسط تیم های عملیاتی رهاسازی شد.

وی، افزود: عملیات امدادرسانی نخستین حادثه در ساعت ۱۱:۳۰ و دومین تصادف نیز ساعت ۱۲ ظهر پایان یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز