خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار استان خبر داد؛

تامین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و ارتباط بی واسطه با کارجویان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۹۲۴

فارس در زمره استان های برتر و موفق در بهره گیری از سامانه جستجوی شغل

چند وقتی است سکانداران سیاست های بازار کار به این فکر افتاده‌اند تا با تعریف و تدوین طرح های جدید و ایجاد تحرک در این بازار و بهبود فضای کسب و کار، آب بر آتش نرخ بیکاری بریزند که این امر در عمل به ندرت اجرائی شده است.

به گزارش ایلنا، بخشی از تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور در حوزه اشتغال از مسیر ارتباط مستقیم بین کارفرمایان و کارجویان می‌گذرد و بر همین اساس، رویداد مردمی اشتغال کار با محوریت تامین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان کلید خورده تا بکارگیری مستقیم جویندگان کار، رنگ جدی‌تری به خود بگیرد.

فارس نیز همچون سایر استان‌های کشور، داعیه‌دار این داستان است و به باور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، این رویداد آغاز فصل جدیدی از افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در فارس و برقراری ارتباط بی‌واسطه کارفرمایان و جویندگان کار است که این اتفاق در عمل به ندرت رخ داده است.

وحید خداپرست معتقد است طرح رویداد مردمی اشتغال کار، عملیاتی شده تا هم دغدغه‌های کارفرمایان متقاضی نیروی کار، رنگ ببازد و هم برنامه‌های توسعه و یکپارچه سازی نظام اطلاعات بازار کار و بهره‌گیری از سامانه جستجوی شغل که جزو برنامه‌های تحولی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است وارد فاز جدی‌تری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز