خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس:

دشمن‌شناسی از راهبردهای مهم امروز برای دانشجویان و جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۷۶۱

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر ضرورت تقویت دشمن‌شناسی در جوانان، از دانشجویان خواست تا در مقابل تردیدهایی که دشمن ایجاد می‌کند، آگاهانه برخورد کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در نشست علمی حقوق مقاومت و اقدامات ضد حقوق بشری رژیم غاصب صهیونیستی در غزه با اشاره به برخورداری استان فارس از زبده‌ترین حقوقدانان کشور، استفاده از این ظرفیت در انجام اقدامات علمی و پژوهشی در همه حوزه‌ها از جمله اقدامات حقوقی در حوزه مقاومت و پیگیری محکوم کردن جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه همه حوادث بزرگ در طول تاریخ اسلام در نتیجه مقاومت حاصل شده است، گفت: امروز لازم است با شناخت عمیق از حوادث صدر اسلام و شناخت نقش محوری مقاومت در جهان شمول شدن اسلام از این امر در مسیر تحقق اندیشه حکومت جهانی اسلام بهره‌برداری کنیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در ادامه به راهبردهای مقاومت در نهضت برپایی حکومت جهانی اسلام اشاره کرد و افزود: اعتقاد قلبی و تقویت اندیشه برپایی حکومت جهانی اسلام وظیفه یکایک ماست و این امر مهم ادامه راه شهدای این عرصه است.

موسوی اعتقاد و پیروی از ولایت فقیه را نقطه قوت دانشجویان مخلص خواند و افزود: امروز از جوانان انتظار می‌رود در مقابل تردیدهایی که با هدایت دشمن ایجاد می‌شود آگاهانه برخورد کنند و با تفکر و تأمل و بصیرت خود زمینه اصلاح ذهنی و فکری جوانان را فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری فارس، دشمن‌شناسی را از دیگر راهبردهای مهم امروز برای دانشجویان و جوانان خواند و تصریح کرد: با شناخت دشمن و تأمل در اهداف شوم و شیطانی معاندین است که می‌توان آگاهانه راه مقابله و مواجهه عملی را ترسیم کنیم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه دشمن تفرقه‌افکنی و ایجاد چند دستگی در جامعه است بنابراین جوانان با توجه به تأثیرگذاری بسیار خود در جامعه باید تلاش کنند با پرهیز از تفرقه ضمن جلوگیری از انحراف در جامعه، نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.

موسوی، اقتدار و توانمندسازی را از دیگر راهبردهای مهم امروز و تقویت مقاومت ارزیابی و بیان کرد: وقتی دشمن از اقتدار و توانمندی جوانان این مرز و بوم مطلع باشد هرگز به خود اجازه تعرض به این آب و خاک را نخواهد داد.

رئیس شورای عالی بسیج حقوقدانان در جمع اساتید و دانشجویان بسیجی تقویت عدالت خواهی، تقواپیشگی و امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر راهبردهای مهم در مسیر تقویت مقاومت دانست و افزود: در بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با تکیه بر همین راهبردهای حفظ و حراست شده است اما لازم است با تغییر سلاح و رویکردهای دشمن در عناد ورزیدن با انقلاب اسلامی و راهبردهای مقابله و مقاومت ما نیز به روز رسانی شود.

وی، استفاده گسترده دشمن از فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای و نرم را نمونه بارز رویکردهای نوین دشمن خواند و بر مجهز شدن جوانان به دانش و تخصص برای مقابله و آگاه سازی جامعه توسط جوانان تأکید کرد.

در این مراسم که با حضور سردار عیسایی، معاون علمی و پژوهش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از جمعی از اساتید و دانشجویان بسیجی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز