خبرگزاری کار ایران

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در دومین سفر رئیس جمهور به البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۵۷۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه دیدار مردمی دومین سفر رئیس جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ حمداله رحمتی پور امروز با اشاره به محدودیت ترافیکی بعضی معابر در سفر ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده همزمان با دومین سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان البرز محدودیت تردد در ساعات برگزاری مراسم در محدوده مصلی کرج انجام می شود.

وی اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در طول مسیرهای منتهی به مصلی کرج  محدودیت ترافیکی اجرا خواهد کرد که این محدودیت ها در محدوده بلوار امام زاده حسن (ع) از تقاطع مصباح به مست مصلی ، تقاطع کارخانه قند خیابان ذکریا رازی به سمت سه راهی خوابگاه و همچنین میدان توحید به سمت مصلی امام خمینی (ره) انجام می شود.

سرهنگ رحمتی پور گفت: اجرای محدودیت تردد از ساعت هفت صبح روزجمعه ۱۷ آذرماه جاری آغاز شده  تا پایان مراسم ادامه دارد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: هرگونه توقف درمسیر محدودیت ترافیک از ساعت ۱۲ شب امشب ۱۶ آذرماه جاری ممنوع بوده و درغیر این صورت با جرثقیل جابجا می شود .

رییس دولت سیزدهم فردا جمعه ۱۷ آذرماه در دومین سفر استانی خود در مصلی کرج با مردم این استان دیدار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز